dag 3 New York naar Washington - Reisverslag uit Pago Pago, Amerikaans Samoa van Anouk Killaars - WaarBenJij.nu dag 3 New York naar Washington - Reisverslag uit Pago Pago, Amerikaans Samoa van Anouk Killaars - WaarBenJij.nu

dag 3 New York naar Washington

Door: anoukkillaars

Blijf op de hoogte en volg Anouk

26 Juni 2012 | Amerikaans Samoa, Pago Pago

Dag 3: New York naar Washington
Vandaag waren we weer vroeg wakker, voor 08.30 waren we allemaal wakker. We zijn dus vroeg gaan ontbijten.
Het regenende en onweerde heel hard toen we wilden vertrekken. pap en Anouk hadden besloten om de auto te gaan halen die we hadden gehuurd. Het is een dodge geworden, een grote auto.
We waren zo vroeg dat we nog even naar een tennis winkel zijn gaan kijken. Hier hadden ze een racket van 1 meter hoog,
ziefoto.

Hierna auto gehaald en terug naar het hotel gegaan, waar mam en Dennis de koffers al in hadden gepakt. Ruim 400 km gereden ( van de 2000 km die we in totaal moeten ), zijn we aangekomen bij het hotel: Howard Johnson hotel. Alles weer uitgepakt en lekker gaan eten. toch missen we de oma soep.
Na de lange autoreis hadden Dennis en Anouk nog zin om te zwemmen, dus ze zijn nog gaan zwemmen ( om half 9 ’s avonds ) op de 4e verdieping van het hotel ( buitenzwembad ). Dennis heeft in totaal 300 meter gezwommen en Anouk 500 meter. Hierna nog even tv gekeken en naar bed gegaan.

• 26 Juni 2012 - 05:12

Oma-Moeder :

Hoi samen. Wat maken jullie het toch leuk voor me,dank je wel.Ik hoef niks te vragen,ik zie genoeg aan jullie snoetjes,hoe jullie dit allemaal ervaren met volle zin.Het is zelfs zo of ik de reis ook mee beleef,zo althans voel ik het.Het is in een woord prachtig Anouk.Jullie hebben nu de kans nog.Profiteer en geniet van alles wat er op je pad komt.Groetjes en veel liefs van Oma-Moeder.xxxxxxxxxx