Dag 9: van Daytona beach naar Inverness - Reisverslag uit Pago Pago, Amerikaans Samoa van Anouk Killaars - WaarBenJij.nu Dag 9: van Daytona beach naar Inverness - Reisverslag uit Pago Pago, Amerikaans Samoa van Anouk Killaars - WaarBenJij.nu

Dag 9: van Daytona beach naar Inverness

Door: anouk killaars

Blijf op de hoogte en volg Anouk

02 Juli 2012 | Amerikaans Samoa, Pago Pago

Dag 9: van Daytona beach naar Inverness

Vandaag hebben we onze reis weer voortgezet, maar voordat we dat deden zijn we nog naar de nashcar arena gegaan.
Het idee was dat we mee gingen in zo’n kar, maar toen we bij de kassa aankwamen kregen we te horen dat dit vandaag niet ging,. We hadden dus pech, we konden wel mee met een rondleiding van een 30 minuten over het terrein.
Het was heel erg leuk, we kwamen ook zelf ook de baan waar de races worden gehouden. Dat is een steile baan waar ze tegen aan moeten rijden.
Na een half uur zijn we verder gegaan richting Inverness.
Een 2 uur later zijn we aangekomen, we gingen ons inchecken in een gebouw. Begint een meid Nederlands te praten te gen ons, ze kwam uit Roermond. ( was hier op stage voor een jaar, was wel grappig dat we in een keer Nederlands konden praten ).
We kregen een blaadje en de sleutel en moesten zelf ons huisje gaan zoeken, eenmaal aangekomen was het een heel groot huis met:
- 2 woonkamers
- 2 badkamers
- 3 slaapkamers
- Een eigen zwembad
- Hele grote keuken
Echt een enorm groot huis !
Het was ongeveer 17.00 uur en zijn gaan eten. In de schuur stonden 3 golf sets, deze hebben we natuurlijk na het eten uitgeprobeerd op de golf baan die achter ons huisje ligt.

De foto’s komen later omdat we weinig tot geen internet hebben hier.

• 02 Juli 2012 - 06:05

Moeder-Oma:

Begin vandaag met een complimentje
    voor Anouk,Meid wat doe je dat goed.
    Als je dat in boekvorm uit gaf,lijk me een prachtig boek,met veel inhoud.Denk daar maar eens over na ik krijg dan de eerste uitgave natuurlyk tegen betaling.Laat Dennis maar eens aan het woord,kijken wat die er van bakt.Het is heerlyk om het te lezen.Jullie hebben al veel mee gemaakt,in de goeie zin van het woord,Dus lieve mensen tot morgen maar weer,alle vier een dikke pakkert van mij,groetjes en veel liefsxxxxxxxx

• 02 Juli 2012 - 07:38

Thérèse En Ger:

Een heel groot huis, ben benieuwd naar de foto's :). Als jullie mam dan maar helpen met poetsen :). Geniet ervan. Groetjes

• 03 Juli 2012 - 00:19

Anouk Killaars:

Thérèse en Gertie:
    de foto's komen er zo snel mogelijk aan !
    dat poetsen komt wel goed, mam hoeft niks zelf te poetsen. Dat word gedaan, we hoeven dus ook niet te helpen.