Dag 12: Orlando - Reisverslag uit Orlando, Verenigde Staten van Anouk Killaars - WaarBenJij.nu Dag 12: Orlando - Reisverslag uit Orlando, Verenigde Staten van Anouk Killaars - WaarBenJij.nu

Dag 12: Orlando

Door: anouk killaars

Blijf op de hoogte en volg Anouk

04 Juli 2012 | Verenigde Staten, Orlando

Dag 12: Orlando

Vandaag stond op de planning om naar Gatorland te gaan. Dit is een groot park met alleen maar krokodillen. Allerlei foto’s gezien op de site maar we waren toch benieuwd wat we konden verwachten.
Snel klaar gemaakt en gegaan, 10 minuten later waren we er al. Pap had entreekaartjes gekocht en hiermee konden we alles doen nl. de krokodillen voeren, op een krokodil zitten en de bek vast houden en Dennis en ik mochten klimmen. We begonnen met een show, dit duurde ongeveer 15 minuten. Hierna mocht je op de krokodil zitten, het was echt heel vet. Je ging op de rug zitten en met de handen de bek dicht houden. De bek was natuurlijk wel dicht getapt.
Toen we allemaal klaar waren moesten we richting de klim toren gaan, hier moesten we nog 20 minuten wachten dus zijn we eerst de krokodillen gaan voeren. Dat was wel leuk, ze zijn heel snel als ze eten zien / horen.
Hierna weer richting de klimtoren gegaan, kregen een instructie helm op / klimgordel aan en gaan. We gingen over de krokodillen tokkelen. Er waren 5 tokkelbanen. De hoogte was ongeveer 30 meter. Hierna nog een hindernis en nog een keer tokkelen over de krokodillen. Het was een leuke ervaring. We stonden nog geen 10 minuten onder en het begon te regenen ! niet normaal.
De regen / onweer duurde ongeveer 1 uur en 15 min. We hebben ondertussen nog een foto laten maken met zijn alle, met een levende slang + krokodil. Foto’s opgehaald en naar huis gegaan, het regende nog steeds.
Het was al laat dus zijn gaan eten, hierna naar bed gegaan. Morgen gaat de wekker om 06.00 uur, we gaan morgen nog iets leuks doen. Hier meer over……………………………………….:D

• 05 Juli 2012 - 05:30

Moeder-Oma:

Wat mooie foto's met zo'n ontspannende gezichten,Heerlyk om te zien.Dadelyk komt Mieke weer die heeft dan ook haar vakantie er op zitten.En morgen nog een week dan kan ik jullie ook in mijn armen sluiten.Sorry maar ik verheug me erop,dat is toch heel normaal.Maar het is toch nog een week genieten,en dat doen jullie wel.Groetjes en veel liefs tot morgen.

• 05 Juli 2012 - 20:06

Jan En Liesbeth:

Hallo Familie Killaars. Hadden jullie ook het met open bek kunnen doen? Wij denken van niet. Dennis en Marie-Jose wel moedig met de slang(etje?) om jullie schouders. Wij genieten heerlijk met jullie mee. Groeten van ons allemaal uit Echt.