Dag 8: van Jacksonville naar daytona beach. - Reisverslag uit Pago Pago, Amerikaans Samoa van Anouk Killaars - WaarBenJij.nu Dag 8: van Jacksonville naar daytona beach. - Reisverslag uit Pago Pago, Amerikaans Samoa van Anouk Killaars - WaarBenJij.nu

Dag 8: van Jacksonville naar daytona beach.

Door: anouk killaars

Blijf op de hoogte en volg Anouk

01 Juli 2012 | Amerikaans Samoa, Pago Pago

Dag 8: van Jacksonville naar daytona beach.

Vandaag zijn we weer verder gegaan met onze reis. Deze keer moesten we in totaal anderhalf uur in de auto zitten richting daytona beach.
Toch hadden we een pauze ingelast bij een Outlet Moll, hier zijn we zeker 2 uur gebleven.
Allemaal de tassen vol behalve mama, ze had helemaal niks gevonden in de vele winkels die er waren.
Hierna doorgereden richting ons hotel, aangekomen bij het hotel hoefden we alleen de koffers uit de auto te halen en richting de kamer te brengen. De auto werd weggezet, als je de auto weer wilde hebben hoef je alleen een blaadje af te geven en wordt hij weer gehaald.
Het is een heel mooi hotel met prachtig uitzicht op de zee. We hebben zelfs een zwembad bij het hotel, als je naar beneden loopt ben je al gelijk op het strand.
In de middag zijn we ook eerst naar het strand gelopen, het was erg druk op het strand.
We liepen door en zagen dat je een surfboard kon huren, dit hebben we ook gedaan.
Het was heel erg moeilijk, maar er waren ook maar kleine golven.
In Miami beach gaan we ook surfen als het goed is, hopen dat het daar beter gaat.
Rond 17.00 zijn we terug gegaan naar het hotel, en richting een restaurant gegaan.
We kwamen uit bij een leuk restaurant van de buitenkant, we gingen naar binnen en het was vol. We werden op een lijst gezet en konden over 20 minuten terug komen.
Echter wilden Dennis en pap niet meer weg uit het restaurant, de meiden die deden serveren hadden leuke outfits aan. ( zie foto )
Lekker gegeten en terug naar het hotel gegaan, om 20.30 zijn we nogmaals gaan zwemmen in het zwembad.
Hierna ook nog even gelopen het strand, het was nog warm zelfs.
Morgen gaan we weer verder met de reis, we verblijven maar 1 dag in dit hotel.

• 01 Juli 2012 - 06:10

Moeder-Oma.:

Het is elke morgen weer een feest voor me,om jullie verslag te lezen.Prachtig zal het over 2 weken toch moeten missen.Maar zover is het nog niet.Haal er maar eerst uit wat er nog in zit,en dat is me nog wat.
    Eindelyk is het hier ook weer zomer,tot 25 grade,dat betekent lekker buiten zitten op het balkon,samen met Lotje die ligt de hele dag buiten,ook aan het genieten net als jullie.liefs en tot morgen maar weerDikke kus voor mijn viertal.Doei Doeiii

• 01 Juli 2012 - 09:36

Thérèse En Ger:

Hallo jullie viertjes, wat een luxe hotel. Als jullie maar niet te lui worden ;). Hier gaat alles goed. Krijgen vandaag alledrie onze dochters op bezoek en onze kleindochter, gezellig. Marie-José zorg dat je ook nog wat nieuwe kleding krijgt, anders maken die andere drie alle geld op, da's niet eerlijk ;). Groetjes en xxxxx

• 01 Juli 2012 - 12:11

Nick Meuwissen:

Hallo familie Killaars,

Ziet er erg mooi uit alleen qua warmte een beetje te veel van het goede. Volgens het verslag zijn jullie al in Florida. Mochten jullie in Orlando komen en hier iets langer blijven, raad ik jullie zeker aan om Seaworld en Universal Studios( Islands of Adventure) te bezoeken. Dit zijn qua attracties en park zelf de mooiste.
    Hoop dat jullie nog een te gekke vakantie hebben en geniet ervan.

Groetjes van standplaats Roermond,
    Nick

• 01 Juli 2012 - 14:07

Nicole:

Klinkt goed allemaal. Niet te bruin worden, krijg je rimpels van....