Dag 7: Jacksonville - Reisverslag uit Pago Pago, Amerikaans Samoa van Anouk Killaars - WaarBenJij.nu Dag 7: Jacksonville - Reisverslag uit Pago Pago, Amerikaans Samoa van Anouk Killaars - WaarBenJij.nu

Dag 7: Jacksonville

Door: anouk killaars

Blijf op de hoogte en volg Anouk

30 Juni 2012 | Amerikaans Samoa, Pago Pago

Dag 7: Jacksonville

Vandaag hoefden we eens niet zo vroeg op om te ontbijten. Na het ontbijt zijn we richting de dierentuin gegaan.
Om 12.00 was het al 36 graden, en wij liepen door de dierentuin. Het was erg warm……….
Bij de giraffe aangekomen kon je de giraffe eten geven, je kon 3 takjes komen voor 2 dollar ( 1,50 euro voor 3 takjes ). Het was een leuke ervaring !
Rond 14.00 zijn we terug gegaan richting het hotel, natuurlijk was het nog zo warm.
We zijn dus gelijk in het zwembad gesprongen, om 16.30 zijn we eruit gegaan.
Snel gedoucht en naar de wasserette gegaan kleding gewassen, en naar hetzelfde restaurant als gisteren gegaan. De ober vroeg als we er weer waren :P.
Na het eten zijn we terug naar het hotel gegaan, en het was om17.29 nog 41 graden.
Wat hebben we dus gedaan, ja hoor weer in het zwembad gesprongen en tot 21.30 buiten gezeten in de zwemkleding.
Morgen gaan we weer naar een ander hotel.

Wie leest de verslagen ? Typ aub een reactie dan weten wie dit allemaal leest.

• 30 Juni 2012 - 05:15

Moeder-Oma:

Hallo Lievers.Tjonge dat is pas een vakantie.Als jullie terug komen,is het een hele omwenteling om weer in het normale leven te stappen.Wel met een schat aan herinneringen,die een leven lang blijven hangen.
    Gisteren zijn ze niet gekomen voor mij te verzorgen,wat is dat toch fijn,dat ik weer eens mezelf kan zijn.Heb het leven weer lief.Ben weer fors aan de slag gegaan,de diepvries uitgetrokken,dus is er vandaag weer werk aan de winkel,de energie is weer terug hiep hou.Zou zeggen.veel liefs en tot morgen.Dikke kus voor mijn viertal.Doei Doeiii

• 30 Juni 2012 - 09:42

Thérèse En Ger:

Uiteraard lezen we jullie verslagen.
    Breng maar iets aan warmte mee deze kant uit als jullie terugkomen.
    Wat een groot hotel, lijkt wel of jullie er alleen zijn, nergens op de foto's andere mensen te zien. Of zijn ze bang voor jullie :). Geniet nog van alles wat jullie nog gaan beleven, we volgen jullie. Groetjes

• 30 Juni 2012 - 17:03

Peter En Ricky:

He jongelui wij vinden het leuk dat jullie het zo fijn hebben en dat het goed met jullie gaat, he Dre wat een bak man,breng maar mee ,en een goede tip voor Anouk en Dennis met het goede weer goed smeren hihi ,maak er nog iets leuks van en geniet van elke dag ,we volgen jullie
    ,Groetjes Peter en Ricky

• 01 Juli 2012 - 11:21

Bart,Chantal En Lisa:

Wat ziet het er toch allemaal prachtig uit!!!
    Leuke verhalen die jullie schrijven en meemaken, we volgen jullie!
    Lisa vraagt of jullie een nieuw diertje hebben ( de giraf) ... hihi

We wensen jullie nog heel veel plezier enne neem wat van die warme zon mee deze kant op.

Bart, Chantal en een knuffel van Lisa