Dag 5: van Washington naar Fayetteville - Reisverslag uit Pago Pago, Amerikaans Samoa van Anouk Killaars - WaarBenJij.nu Dag 5: van Washington naar Fayetteville - Reisverslag uit Pago Pago, Amerikaans Samoa van Anouk Killaars - WaarBenJij.nu

Dag 5: van Washington naar Fayetteville

Door: anoukkillaars

Blijf op de hoogte en volg Anouk

28 Juni 2012 | Amerikaans Samoa, Pago Pago

Dag 5: van Washington naar Fayetteville

Vandaag hebben we vroeg gegeten. Hierna koffers weer ingepakt om de reis voort te zetten.
Om 09.00 zijn we vertrokken richting Fayetteville dit is ruim 500 km verder. We hebben in totaal al ruim 900 km gereden.
Mam heeft voor de eerste keer ook in een automaat gereden, het leek wel de eerste rijles……….
Met 3 stops, zijn we rond 16.30 zijn we aangekomen bij ons hotel: Country Hearth Fayetteville, North Carolina.
Koffers uitgeladen en nog even gaan shoppen, hier zijn we alle 4 geslaagd.
Na zo’n lange reis hadden we honger, we zijn naar een grill restaurant gegaan.
Hier moest je 1x betalen en kon je eten en drinken wat je wilde. We hebben voor de eerste keer weer Nederlands kunnen eten: BLOEMKOOL :D
Om 19.00 waren we terug bij ons hotel, snel omgekleed en gaan zwemmen.
Tot 20.45 hebben we gezwommen, er was verder niemand in het zwembad.

Morgen gaan we weer een flink stuk rijden, hier blijven we 2 of 3 nachten.

• 28 Juni 2012 - 06:02

Moeder-Oma:

Hallo alle 4.Het is elke morgen een feest voor me.Zo gauw als ik me de kamer in rol,eerst kijken wat Anouk te vertellen heeft.En elke keer is het weer een prachtig verhaal.Dank je wel Anouk.Heb jullie nog niks vertelt hoe of het weer hier is,er komt wel iedere dag een flinke bui voorbij,het is nu 8uur in de morgen,het zonnetje schijnt al heel aardig,het zou 25 grade worden vandaag we zullen het eerst nog moeten zien en dan geloven.Nog een fijne reis verder,en tot morgen.Dikke kus voor jullie allen.Doei Doeiii. xxxxxx