Dag 14: Orlando - Reisverslag uit Orlando, Verenigde Staten van Anouk Killaars - WaarBenJij.nu Dag 14: Orlando - Reisverslag uit Orlando, Verenigde Staten van Anouk Killaars - WaarBenJij.nu

Dag 14: Orlando

Door: anouk killaars

Blijf op de hoogte en volg Anouk

06 Juli 2012 | Verenigde Staten, Orlando

Dag 14: Orlando

Vandaag zijn we naar Sea World geweest, om ongeveer half 10 vertrokken we .
We gingen naar binnen en zagen gelijk een achtbaan. Hier wilden Dennis meteen in. ( heeft hij later ook gedaan ).
Om half 12 begon er een orka show, hier zijn we naartoe gegaan. Het was een leuke show met veel orka’s !
Hierna verder het park gaan ontdekken. We kwamen er al snel achter dat het niet was wat we hadden gedacht.
Er waren veel winkel en heel weinig dieren. Dit was jammer. Om 13.00 zijn we ook naar huis gegaan, omdat het zo tegen viel. Jammer !
Na het park van discovery cove van gister, was dit echt een domper.
Hierna zijn we lekker gaan zwemmen in het zwembad bij het hotel.
Morgen gaan we naar een groot waterpark, we hopen dat dit beter bevalt.

• 07 Juli 2012 - 15:57

Moeder-Oma:

Hoy. Dus de dag van gisteren viel ietsjes tegen,Ja Anouk het kan niet elke dag Zondag zijn.Dat halen jullie wel in deze week nog.Mien is vandaag nog eens hier geweest,op het balkon gezeten,en weer lekker bij gekletst.Ik zou jullie de groetjes door sturen.Dat is bij deze dan ook gebeurt.Geniet nog maar van alles wat je tegen komt.En tot morgen.Dikke kus.xxxxxxDoei Doeiii